Η Sony αρνείται να βοηθήσει χρήστη, επειδή είχε κάνει Root
- Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013 15:19
Η Sony έχει ξεχωρίσει θετικά από τους άλλους κατασκευαστές με την συνεχή υποστήριξη που δείχνει στην Open-Source κοινότητα, το οποίο το αποδεικνύει συνεχώς με πολλούς τρόπους.
Σήμερα όμως εντόπισα κάτι το οποίο ομολογώ με ενόχλησε. Στο support forum της Sony, εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να "βοηθήσει", επειδή χρήστης του ανέφερε ότι είχε κάνει Root την συσκευή του.
Την συγκεκριμένη απάντηση εντόπισα ψάχνοντας να βοηθήσω φίλο, σχετικά με την μη διαθεσιμότητα του PlayStation Mobile στην χώρα μας.
Ένας άλλος χρήστης που είχε αντίστοιχο πρόβλημα, έκανε Root ώστε να το αντιμετωπίσει.
Η Sony θα μπορούσε πολύ απλά να αναφέρει "προσπαθούμε να υποστηρίξουμε όλες τις χώρες σταδιακά", ή "για την ώρα η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη στην χώρα σου" και να τελειώσει εκεί το θέμα.
Η απάντηση του εκπροσώπου της Sony όμως ανέφερε και το εξής:
Σ αυτό το σημείο φυσικά να τονίσω ότι το Root είναι ανάλογο της προσθήκης λογαριασμού "Administrator" στο κινητό μας (και δεν χαλάει το λειτουργικό του με οποιονδήποτε τρόπο), όπως επίσης και ότι βρίσκεται στην γκρι ζώνη σχετικά με το αν ακυρώνει την εγγύηση ή όχι.
Η Sony έχει αποδείξει πολλές φορές ότι στηρίζει την Open Source κοινότητα, γι' αυτό και η συγκεκριμένη "απάντηση" με ενόχλησε.
Ελπίζουμε το συγκεκριμένο να ήταν ένα απλό "λάθος" του εκπροσώπου της Sony και όχι η επίσημη θέση της εταιρείας.
Κάντε Like το GreeceAndroid.gr στο Facebook!
Γίνετε μέλος της Ελληνική Κοινότητας του Android στο G+