Η Apple πληρώνει την Ε.Α. για να καθυστερήσει το PvZ 2 στο Android

Plants vs Zombies 2 Android

Μία ενδιαφέρουσα "λεπτομέρεια" αποκαλύφθηκε σε εσωτερικό Meeting της E.A., από τον Frank Gibeau, διευθυντή της EA Labels.

Ο μόνος λόγους που το Plants vs Zombies 2 "καθυστερεί" στο Android, είναι ότι η Apple πληρώνει την E.A. να το κάνει!

Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τι ακριβώς έχει γίνει:

Το Plants vs Zombies 2 αρχικά κυκλοφόρησε στο Android μόνο στην Αυστραλία, ενώ στην συνέχεια έγινε διαθέσιμο στο iOS παγκοσμίως.

Οι μέρες περνάγανε, και το μόνο που είδαμε ήταν διάθεση στο Android και στην Κίνα στο "τοπικό" μαγαζί εφαρμογών (όχι στο Google Play).

Γιατί λοιπόν μία εφαρμογή που είναι έτοιμη από άποψης "development" καθυστερεί να διατεθεί?

Πρώτη εκτίμηση ήταν ότι η E.A. ήθελε να αποφύγει μεγάλο φόρτο στους servers της, που θα προκαλούσε μία ταυτόχρονη διάθεση. Γενικά όμως το παιχνίδι δεν απαιτεί bandwidth, ούτε καν "αναγκαστικά" πρόσβαση στο Internet για να παίξει κάποιος.

Σήμερα λοιπόν μάθαμε τον πραγματικό λόγο, μετά από δήλωση του Frank Gibeau, ο οποίος σε εσωτερικό Metting της εταιρείας είπε το εξής:

Apple gave us a truckload of money to delay the Android version [of Plants vs Zombies 2]

Η Apple μας έδωσε έναν σκασμό λεφτά να καθυστερήσουμε την Android έκδοση [του Plants vs Zombies 2].

Plants vs Zombies 2 Android

Ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα που προκύπτει: Η Apple φοβάται. Το Google Play έχει ξεπεράσει το App Store σε όλα τα "μετρήσιμα" μεγέθη, και η Apple προσπαθεί να εξασφαλίσει κάποιες "αποκλειστικές κυκλοφορίες" στην πλατφόρμα της με "διάφορα μέσα".

Οι developers πλέον έχουν ως πρώτη τους προτεραιότητα το Android (με 80% στην αγορά των Smartphones πώς να μην το χουν δηλαδή), και η μηλοεταιρεία θέλει απεγνωσμένα να μπορέσει να κρατήσει κάποιες "αποκλειστικότητες" ή κάποια "head starts".

Να θυμηθούμε και κάτι ακόμα; Πόσοι από εσάς γνωρίζετε την Epic Games; Έχει γίνει γνωστή από την σειρά Infinity Blade (iOS exclusive). Η Epic Games έχει αναφέρει ότι δεν θα αναπτύξει παιχνίδια για το Android, γιατί είναι "τεράστιο" πρόβλημα το γεγονός ότι διαφορετικές Android συσκευές έχουν διαφορετική διαθέσιμη μνήμη. (Duh!)

Παρ' όλα αυτά είδαμε την Unreal Engine να τρέχει άνετα σε πλήθος Android συσκευών (στο "Benchmark" Epic Citadel). Επίσης είδαμε την εταιρεία να έχει πολύ στενές σχέσεις με την Apple στην παρουσίαση των 5s και 5c, όπου για να δειχθεί η "δύναμη του A7" χρησιμοποιήθηκε το Infinity Blade.

Αμφιβάλλει κανένας ότι και εδώ η Apple δίνει "κίνητρα" για να μην δώσουν Android εκδόσεις των παιχνιδιών τους; Στην ουσία ότι τις "εξαγοράζει" για να μπορέσει μετά να περηφανεύεται για τις .. αποκλειστικότητές της;

Η Apple διεκδικεί επάξια τον τίτλο μίας από τις πιο σάπιες εταιρείες στον τεχνολογικό χώρο το οποίο επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά. Αντί να κοιτάξει να βελτιώσει ουσιαστικά το λειτουργικό και τις συσκευές της, προσπαθεί με διάφορα μέσα (ανούσιες μηνύσεις πατεντών, εξαγορά αποκλειστικών κυκλοφοριών) να εξαλείψει τον ανταγωνισμό.

Είναι δυσάρεστο μία εταιρεία όπως η Apple (που θα μπορούσε να τσακίσει τους πάντες αν επένδυε σε έρευνα και ανάπτυξη) να καταφεύγει σε τέτοιες τακτικές. Κρίμα.

Infinity Blade Android

Σχετικό Link

Κάντε Like το GreeceAndroid.gr στο Facebook!

Γίνετε μέλος της Ελληνική Κοινότητας του Android στο G+

aByte