Google Play

Google PlayΤο Google Play (πρώην Android market) δεν χρειάζεται συστάσεις.
Είναι το επίσημο market της Google, και εκτιμάται ότι έχει πάνω από 500 χιλιάδες εφαρμογές οι οποίες έχουν "κατέβει" περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια φορές.

 

Γιατί να ασχοληθώ ως χρήστης:

  • Έχει τις πιο πολλές εφαρμογές, είναι το μεγαλύτερο market
  • Ήδη προεγκατεστημένο σχεδόν σε όλες τις συσκευές
  • Το πρώτο μέρος για αναζήτηση κάποιας εφαρμογής
  • Εφαρμογές δωρεάν και επί πληρωμή
  • Γρήγορη/Εύκολη εγκατάσταση εφαρμογών

 

Γιατί να ασχοληθώ ως developer:

Το πρώτο και βασικό market για να ανεβάσεις την εφαρμογή σου!

25 δολλάρια (εφάπαξ) (~20ε) για να εγγραφείς ως developer

Σχεδόν πάντα προσφέρει τα περισσότερα downloads από όλα τα markets

Επιτρέπει πoλλά apk σε κάθε application, απ τα οποία το καθένα να targetαρει διαφορετικές εκδόσεις/διαφορετικές συσκευές

Πολύ αναλυτικά στατιστικά

 

Αρνητικά του Google Play:

  • Δεν επιτρέπει στους Έλληνες developers την πώληση εφαρμογών
  • Τα στατιστικά αργούν να ανανεωθούν, πολλές φορές "κολλάνε"
  • Πολλές φορές "καλές" εφαρμογές χάνονται στο πλήθος των εφαρμογών που υπάρχουν
  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης tags/keywords, τουλάχιστον όχι με "όμορφο" τρόπο

 

Τι να προσέξω ως developer:

Σίγουρα το Google Play είναι η πρώτη επιλογή των χρηστών, οπότε θέλουμε οπωσδήποτε να ανεβάσουμε την εφαρμογή μας εκεί

Δεν επιτρέπει να ανεβάσουμε εφαρμογές επί πληρωμή, οπότε μόνο δωρεάν εφαρμογές με διαφημίσεις μπορούν να αποφέρουν έσοδα. Εναλλακτική επιλογή είναι μέσα στο application να έχουμε ένα donate link!

Συχνή ανανέωση των εφαρμογών μας βοηθάει στην προβολή τους καθότι τα επαναφέρει στην κατηγορία "Top New Free". Παρ όλα αυτά η χωρίς ουσία ανανέωσή τους έχει και ως αποτέλεσμα πολλοί χρήστες να σβήνουν την εφαρμογή καθότι όταν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση, ο χρήστης έχει 2 επιλογές, update ή uninstall

Καθότι δεν υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης tags/keywords, όλες οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να ενσωματωθούν στην περιγραφή της εφαρμογής. Έχω δει κάποιους developers να βάζουν στο τέλος της περιγραφής όλα τα keywords, αλλά κάποιοι αναφέρουν ότι έγιναν ban γι αυτόν τον λόγο.Οπότε καλύτερο θα ήταν μέσα στην περιγραφή να έχετε όλες τις λέξεις κλειδιά, ακόμα κι αν χρειάζεται να επαναλάβετε το ίδιο νόημα πολλές φορές.

Διαθέσιμα Google Play Buttons/Banners για προβολή των εφαρμογών σας στο site σας

aByte